S


"Please don't say we're done,
qhen I'm not finished.
I could give you so much.
Make you feel, like never before"
Xx - Heart skipped a beat
"Please don't say we're done,
when I'm not finished.
I could give you so much.
Make you feel, like never before"
Xx - Heart skipped a beat

Suddiga bilder, jo jag vet. Men det är så att jag och systers kamera inte funkar så bra tillsammans, inte när det gäller fokus och sånt där iallafall. Annars? Jag går runt med en hel fjärilssvärm i magen och är glad. Sängen lockar såhääääär mycket men jag har lite annat att göra innan jag ska sova. Tjarååååå kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0